دست نویس

هر جه می نویسم همه احساس من است

دست نویس

هر جه می نویسم همه احساس من است

روز پدر

تمام وجودم را با خود برده ایی 

به دور دست ها 

به آسمانها 

زندگی را بدون تو چگونه طی کنم 

دوست داشتن های زیاد 

رنگارنگی دنیا 

سپیدی روزگار و  

سیاهی شبهای تار 

همه بدون حضور تو هیچند 

پدرم تمام روزهای بدون تو را شمارش می کنم 

بدون حضور تو 

فقط یاد تو 

فکر تو 

حرفهای تو 

من بدون تو هیچم 

بدون تو زندگی کردم 

بدون تو نفس کشیدم 

اما یادت را در دلم زنده نگاه داشتم 

زنده و جاویدان 

بزرگیه تورا فریاد زدم 

در تمام در و دشت 

برایت غزل سرودم 

خواندم 

زمزمه کردم 

که همیشه دوستت دارم  

                              روزت مبارک عزیزم

نظرات 1 + ارسال نظر
مبطلا پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ق.ظ

سلام
نماز و روزه هاتون قبول باشه
به آبجی سلام برسون شادی جان.
چه روزهای سخت و نفس گیری....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد