دست نویس

هر جه می نویسم همه احساس من است

دست نویس

هر جه می نویسم همه احساس من است

دلم

دلم را نازکی ناز و نوازش کن  

دلم را از برای روز بعد درگیر سازش کن 

دلم ای دلبرم دل در طلب دارم 

دلم٬شعرم٬تمام هستیم را غرق آتش کن 

دلا دست محبت دیده ایی دارم 

دلم دستم تمام هستیم را غرق رحمت کن 

دل و دلداده ایی را از دیاری دور 

دلی سیراب از شیدایی من را نصیبش کن  

دلی را که دگر از دوریه من تاب رفتن نیست 

دلم را از برایش نوش دارو کن 

دلی که ناز او بینم٬دلی تا دلبرش باشم٬تنش باشم٬تمام هستیش باشم 

دلم را تکه تکه در برش سازم نصیبم کن  

دل آرامی که جان بازد دلی پر پیچ و خم سازد  

دلی بر دست و پای من رها سازد نصیبم کن 

که تا جان در بدن دارد برایم دل بسوزاند 

که تا جان در بدن دارم برایش دل بسوزانم نصیبم کن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد