دست نویس

هر جه می نویسم همه احساس من است

دست نویس

هر جه می نویسم همه احساس من است

تولدت مبارک

جشن میلاد و شب و شیدایی 

همچنان مست از این زیبایی 

مست و زیبا به هر جا رفتم  

همه جا خنده کنان می گشتم  

چشمها را شستم و دل از غصه تهی  

هر طرف می گشتم 

آن طرف دوستی از شهری دور 

این طرف دورا دور  

همه را می دیدم  

همه را بوسیدم 

بوسه ای از سر خوشحالیه خود 

مست از شادیو زیباییه خود 

خوش و خرم ٫ تیز و چابک 

مست و شیدا ٫ نرم و نازک 

آرزو کردم بماند 

این شب و روز ای خداوند 

این همه زیباییه ما  

این همه دلها و پیوند 

ای خداوندا خدایا 

هر شبم را گل بیفشان 

هر شب و روز و دقایق 

همه را زیبا ٫ درخشان

نظرات 1 + ارسال نظر
بتوچه چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ق.ظ http://nemigam ,, dost nadaram kasi bedone ,./

مممممممم.. تا حالا به تاریخ این پست نگاه نکرده بودم ... واسه تولد من ؟

اینو برای تولد خودم نوشته بودم پسرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد