دست نویس

هر جه می نویسم همه احساس من است

دست نویس

هر جه می نویسم همه احساس من است

یهترین مادر

تو یعنی آسمان پر شراره

تو یعنی ماه و خورشید وستاره

تو یعنی آبی زیبای دریا

تو یعنی گرمیه دلچسب صحرا

تو یعنی مریم و یاس و اقاقی

تو یعنی اطلس و گلها و باقی

تو یعنی گل ٬ گل زیبای عفت

تو یعنی شعر ٬ شعر پر ز حکمت

تو یعنی شرط هر دم شاد بودن

تو یعنی خنده بر لبها نشاندن

تو یعنی آن چه من یکجا ندارم

تو یعنی آن چه من در انتظارم

تو یعنی لذت لبخند بودن

تو یعنی از ازل آزاد بودن

تو یعنی تا خدا پرواز کردن

تو یعنی قفل ها را باز کردن

تو یعنی هر سخن تکرار کردن

تو یعنی در غروب آواز کردن

تو یعنی هر کجا آغاز و پایان

تو یعنی هر چه را تکرار کردن

تو امیدی ٬ تو زیبایی ٬ تو هستی

تو را هر جا که می بینم نشستی

تو زییایی به زیبایی و نازی

تو رعنایی به رعنایی نشستی

تو را من در زبان شعر گویم

تویی در سرنوشت من نشستی

تو در اعماق دریا

                     به روی روشن صحرا

تو در کوه و درختان

                     به روی باد و باران

تو را من چشم در راهم

تو را من آرزو دارم

تو آتش سوز و خاموشی

تو دریای هم آغوشی

تو آبادی

         تو لیلایی

                    تو تسکین مثل لالایی

تو مادر در بهشت معصوم و شیدایی

تو مادر پاک و زیبایی

منم گمگشته در راهت

منم در حسرت و آهت

منم که پیش پای تو بریزم هر چه دارم

منم آن کس که محتاج دعایم

منم آن کس که می خوانم تو را هر دم

منم آن واله و شیدا که قلبم را به دامانت بیاویزم

منم که با صدای خفته در سینه

دمادم زمزمه کردم

اسمت را صدا کردم

و گفتم : 

مادرم جان و تنم من را میان وحشت عالم  

                                      تنها و بی کس بی خودت مگذار

نظرات 3 + ارسال نظر
erfan پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ب.ظ

besiar besiar besiar ghashang bood va alllllli
asan fekr nemikardam enghad khosham biad
faghat az ' to dar a'maghe darya ' be badesh yekam vazne she'r beham rikhte,na nasre na she'r, matnesh khoobe , mafhoomesh zibast, amma nazme periodike she'r ro beham rikhte

خیلی ممنونم
هم به این دلیل که تشویق شدم و هم به این خاطر که نظر سازنده ایی برام نوشتی

ندا پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:56 ب.ظ

سلام خوبی وبلاگت خوبه شعراش قشنگه به وبلاگ منم سری بزن ممنون

ط چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:25 ب.ظ

بهشت زیر .......................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد