دست نویس

هر جه می نویسم همه احساس من است

دست نویس

هر جه می نویسم همه احساس من است

طلوع دوباره

خداوندا خدایا شاه جانم

خدای عاشقان ماه جهانم

تو شاه مردمان را می شناسی

ابر مرد جهان را می شناسی

همان که مثل کوروش ماندگار است

همان مردی که تیر آرشش اندر کمان است

همان مردی که خوبی خوب داند

همان مردی که در تاریک سوی شب چراغ روشنی دارد

همان که هر چه دارد در طبق ریزد

همان که بی ترحم واسپارد

همان که سفره دل را به مانندت ببخشاید

همان که هر چه دادست از تو دارد

همان که هر چه را دادست

عوض را هیچ وقت از ما نمی خواهد

خدایا من هزاران چیز می خواهم برای او

هزاران خوبی و لطف فزون از تو

هزاران سال آزادی

هزاران برکت و خوبی

سلامت در تمام عمر و دستی پر ز خوشنودی

هزاران دل که دریا بودنش را وسعتی چندین

هزاران برکه غمگین

که دست پر ز مهر او تمام برکها را همچو خود دریا کند رنگین

و این گونه جهانی رنگ گردد

دگر مرد و زنی گریان نگردد

خداوندا توانش ده

خداوندا جهانش ده

نظرات 4 + ارسال نظر
طلوعی شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ق.ظ

با سلام بسیار عالی افرین بر شما هیچوقت نیاکان ما امثال کوروش کبیر و ارش را نمیتوانند از قلوب ما حذف کنند

طلوعی سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ق.ظ

با سلامی مجدد میگویند مرگ از رگ گردن به انسان نزدیکتر است اما من میگویم این خداست که از رگ گردن به ادمی نزدیکتر است

مجید اس شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ق.ظ http://bivafaha.blogfa.com

سلام خوبی وبت یه چیزی کم داره اونم تصویره
کم پیدا شدی ایشالا شب و روزت به خوشی و به روزی باشه بهم سر بزن

سلام
ممنون که به من سر زدی
و ممنون از پیشنهاد سازندت

مبطلا جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ق.ظ http://hhttp://asianmarkets20.blogfa.com

سلام
خوبی شادی؟
اوا خوبه؟
شما که سر نمیزنید ما حداقل یه سری میزنیم امشبم که گفتم یه نظری بدم.
بچه ها آپدیت کنید...
متروکه شد وبلاگ...
موفق باشید ...
منتظر حضورتون هستم.
تا بعد خدا حافظی.
.
.
.
به امید دیداری دوباره _ مبطلا
▌║█║▌█│║▌║│█║▌║█║
Copyright © 2011 MoBtAla

سلام
ما هم خوبیم
ممنون که به من سر می زنی
چشم حتما آپدیتش می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد